wtorek, 23 marca 2010

Prasa

Jak jest się osoba medialną jak Adam Struzik to trzeba się mieć na baczności. Gazety lubią wypisywać o porządnych ludziach bzdury. Tak więc zainteresowałem się tym i poczytałem w necie trochę na ten temat. O dziwo w kilka sekund znalazłem masę artykułów które oczerniają w jakiś sposób prawego człowieka. Tak więc dowiedziałem się że Pan Struzik jest lobbystą, kawoszem,zakupoholikiem oraz że kupuje za majątek gadżety do rozdania. O tym ostatnim to słyszałem i wydaje mi się że to jednak prawda. No trudno, dużo kasy Struzik nie mógł wydać na tego typu drobiazgi chociaż jakby dał pieniądze dla domu dziecka byłby z nich większy pożytek.

Tak więc trochę złapałem się za głowę gdy to wszystko przeczytałem ale wiedząc jak działa prasa w naszym kraju a w szczególności brukowce to mogę być spokojny że pan Struzik jest jednak normalnym człowiekiem. No chyba najbardziej znam tego pana z tego że Struzik kupuje wszystko to co jest niepotrzebne. Nie można go za to karać bo wiadomo że każdy chce się pokazać a jak nie istniejesz w necie i prasie to tak jakby cie nie było - taka jest zasada...